"Топлофикация" с ВАЖЕН СЪВЕТ преди началото на зимния сезон
През телефона можем да заявим плащане на равни месечни вноски
Дистанционните топломери върху радиаторите на парното не трябва да са с изгаснал дисплей или да светят бледо.
Това уточнява "Топлофикация София" преди началото на новия отоплителен сезон, след като все повече потребители поставиха новите устройства за отчитане на топлоенергия.
Европейска директива задължава до 1 януари 2027 г. всички потребители у нас да си сменят топломерите и водомерите за топла вода с такива, които позволяват дистанционен отчет. Същото правило важи и за водомерите за студена вода. Въпреки че до крайния срок има повече от две години, подмяната вече започна. Причината е, че тази година масово изтича 10-годишната годност на сегашните водомери и измервателните устройства подлежат на смяна. А това ще се случва единствено с новите дистанционни уреди.
"Проверете изправността на електронните си уреди за дялово разпределение. В случай че дисплеят е блед или угаснал, следва незабавно да потърсите съдействие от обслужващата Ви фирма топлинен счетоводител. Цифрите следва да се виждат ясно и отчетливо. Срокът на метрологична проверка на водомерите е 10 години и е важно да се информирате кога са произведени и кога последно са тествани Вашите уреди", обясняват от топлинното дружество в столицата.
Клиентите, чиито топлинен счетоводител е "Топлофикация София", могат да получат изчерпателна информация относно различните възможности за подмяна на уредите за дялово разпределение на сайта на дружеството или като пишат на имейл [email protected].
Потребителите на парно в София могат чрез телефона си да заявят преминаване на равна месечна вноска за заплащане на месечните сметки за топлинна енергия. Нужна е регистрация в "Моят портал" на my.toplo.bg, след това кликвате на профила си, избирате "Електронни услуги" и завършвате с натискане на бутоните "Нова услуга" и "Заплащане на ТЕ на равни вноски".