Любо Пенев осигурява 600 бона за БФС от спонсор

БФС успя да се уреди със свежи пари от спонсор. Президентът Борислав Михайлов вече подписа договор с испанската фирма Joma, която ще облича всички национални отбори. Контрактът е за две години и според него футболният съюз ще получи 300 000 евро, или близо 600 000 лева, за този период. В преговорите се е включил и националният селекционер Любослав Пенев, който е натрупал сериозни връзки в бизнеса на Иберийския полуостров от дългите години, в които игра в местното първенство. Joma е и фирмата, която облича бившия клуб на Пенев "Валенсия". Пенев бе специален гост на испанския тим покрай мачовете с "Лудогорец" в Лига Европа. Освен 300-те хиляди евро в контракта са заложени и сериозни бонуси при класиране на България за европейското първенство през 2016 г. във Франция. Договорът ще влезе в сила от лятото, като екипите ще бъдат представени около световното първенство в Бразилия. Досегашният контракт с Kappa ще бъде прекратен предсрочно, но въпреки това националите ще играят в контролата с Канада на 23 май със старите екипи.
Joma e била единствената фирма, която е предложила реални пари, за да облече националните отбори. Всички останали оферти са били просто за безплатна екипировка. В България марката облича и три тима от "А" група - "Славия", "Локомотив" (Сф) и "Берое". Освен това фирмата сключи договор и с олимпийския комитет за игрите в Рио де Жанейро след две години.
От БФС не са доволни от досегашната фирма за екипировка Kappa, които, освен че имаха недостатъци, бяха трудно откриваеми на пазара и нереално скъпи. България е първият европейски национален отбор, който ще носи екип от тази марка. Останалите страни, които ползват Joma, са Хондурас, Гвинея, Никарагуа, Узбекистан и Тринидад и Тобаго. Сред по-известните клубни отбори с такива фланелки са "Валенсия", "Фиорентина", "Стандарт" и БАТЕ.
Съвсем скоро подробности за договора ще бъдат обявени на официална пресконференция. Президентът Борислав Михайлов е изключително доволен от сделката, тъй като спонсори на БФС напоследък на практика липсват. В момента официален партньор на футболния съюз е ДМ-ТелУ, но парите, идващи от мобилния оператор, далеч не са големи.
Сделката на БФС с испанската фирма е за минимална сума предвид договорите на спортните гиганти с великите футболни сили. Бразилия например получава по 35 млн. долара на година от Nike, сумата за Германия от Adidas също е подобна. Естествено, милионите отиват при тези отбори, които продават милиони фланелки, а не към България, където едва няколко хиляди човека биха си купили екип на националния отбор.
Joma e била единствената фирма, която е предложила реални пари, за да облече националните отбори. Всички останали оферти са били просто за безплатна екипировка. В България марката облича и три тима от "А" група - "Славия", "Локомотив" (Сф) и "Берое". Освен това фирмата сключи договор и с олимпийския комитет за игрите в Рио де Жанейро след две години.
От БФС не са доволни от досегашната фирма за екипировка Kappa, които, освен че имаха недостатъци, бяха трудно откриваеми на пазара и нереално скъпи. България е първият европейски национален отбор, който ще носи екип от тази марка. Останалите страни, които ползват Joma, са Хондурас, Гвинея, Никарагуа, Узбекистан и Тринидад и Тобаго. Сред по-известните клубни отбори с такива фланелки са "Валенсия", "Фиорентина", "Стандарт" и БАТЕ.
Съвсем скоро подробности за договора ще бъдат обявени на официална пресконференция. Президентът Борислав Михайлов е изключително доволен от сделката, тъй като спонсори на БФС напоследък на практика липсват. В момента официален партньор на футболния съюз е ДМ-ТелУ, но парите, идващи от мобилния оператор, далеч не са големи.
Сделката на БФС с испанската фирма е за минимална сума предвид договорите на спортните гиганти с великите футболни сили. Бразилия например получава по 35 млн. долара на година от Nike, сумата за Германия от Adidas също е подобна. Естествено, милионите отиват при тези отбори, които продават милиони фланелки, а не към България, където едва няколко хиляди човека биха си купили екип на националния отбор.
Реклама
Реклама