Реклама
https://betatest.bgdnes.bg/sol_i_piper/article/6314642 www.bgdnes.bg

40 бона месечно изкарват плеймейтки

Заработват от реклами във фейсбук и гостувания в заведения 

Плеймейтки, фолкпевици, моделки и всякакви силиконки заработват до 40 000 лева месечно от реклами, фотосесии и други ангажименти, показа проверка на "България Днес".
Промотирането на продукти във фейсбук е най-новата мода, която се е превърнала в доходоносно занимание. Схемата - красавиците имат хиляди приятели и последователи в социалните мрежи и използват профилите си, за да рекламират продукти. Чайове, козметика, изделия за здравословно хранене и какво ли още не "грее" от личните им страници вместо снимки или мъдри статуси. Производителите хитро са се досетили, че профилите им всекидневно се наблюдават от хиляди души, а освен това мнозина идеализират момичетата и са готови да направят всичко, за да изглеждат като тях или да имат поне техния живот.


Иноватор в идеята е вездесъщата Николета Лозанова, която започна с рекламирането на бижута, но постепенно продуктите в страницата й придобиха космически брой.
Бориса Тютюнджиева дълго време рекламираше чай за отслабване, с който поддържа отлична фигура. Моделката Светлана Василева дори рекламираше фирма за "дринк енд драйв", която ще ви прибере с колата ви, ако сте солидно почерпени и не искате да шофирате. Фолкпевицата Мария, моделката Моника Валериева и цяла армия от плеймейтки постоянно рекламират козметични продукти, храни и дори заведения. Не забравят да похвалят дори фризьорите и гримьорите си, за да им осигурят повече клиенти. Чалгарката Алисия често може да бъде видяна да поства снимки на бижута и завъртени дрънкулки.

Реклама


Снимките на всички реклами са като извадени от копирна машина - девойките гледат секси и предизвикателно, докато в ръката си държат продукта. А в прочувствен текст обясняват, че това е най-доброто, най-якото и всеки ден го ползват.
"България Днес" научи, че пускането на подобни реклами започва от 2000 лева. Сумата нараства многократно, когато става въпрос за силно популярна личност. Отношение към заплащането има и броят на последователите на хубавицата, които могат да видят продукта. Някои от най-известните момичета искат по 10 000 лева, за да се снимат с кремчето или бижуто и да се покажат с него. Те обаче не се ограничават с един продукт, а представят на почитателите си по няколко на месец, с което банковата им сметка сериозно набъбва.


Бизнесът с реклами във фейсбук от известни лица набира все по-голяма популярност. Не изисква огромни усилия и лесно се припечелват пари.
Плеймейтките и моделките не спират дотук. Сериозни финансови постъпления при тях прииждат и от фотосесиите, за които често получават покани. Именно оттам идват най-големите им приходи. Самият процес е доста по-изморителен, тъй като понякога снимачният процес продължава по 12 и повече часа.
Пари се печелят и от заведения. Пред последните години набра популярност модата да се правят тематични партита с известни личности. Кани се плеймейтка, която е лицето на вечерта, и посетителите на дискотеката имат възможност да се забавляват и пият с нея. По неофициална информация подобни покани се оценяват на хилядарка, което си е доста сериозен хонорар за една вечер.


Злите езици говорят, че плеймейтки печелят и от проституция, но засега официална информация за това няма. Десетки са обвиненията към известни и не толкова популярни момичета, че с телата си заработват пари, които са в пъти повече от минималната заплата. Моделките винаги се наемат за цяла нощ, като отделно от цената са вечерята, излизането на дискотека и хотелът. Сумата винаги се плаща предварително. В този "бизнес" е почти невъзможно да се изчисли колко голяма е печалбата. Но както казват старите хора - където има дим, там има и огън.

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама