Реклама
https://betatest.bgdnes.bg/sol_i_piper/article/2468965 www.bgdnes.bg

Така биха изгледжали историческите самоснимки

Любимите селфи или самоснимки се превърнаха в най-разпространеният вид самостоятелно портретиране, което всеки човек, снабден с фотоапарат, може да използва, пише „Хъфингтън поуст".

Виж тук новите електронни издания в MediaMall - цени от 1 до 4 лева   

Реклама

Ето защо, когато попаднахме на тези известни исторически снимки, променени така, че да приличат на съвременни самоснимки, разликата, която откриваме, е почти незабележима.

Забавните манипулации са дело на южноафриканския вестник „Дъ Кейп Таймс", който е е превърнал известните фотографии на Уинстън Чърчил и Жаклин Кенеди Онасис в автопортрети. Проектът е част от рекламна кампания, създадена от агенция „Lowe Cape Town" миналата година, но не би могла да е по-малко актуална и днес.

Всъщност, думата "селфи" (selfie) е вече официално приета в речника на Оксфорд.

     

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама