Реклама
https://betatest.bgdnes.bg/shou/article/18961135 www.bgdnes.bg

Sofia Fashion Week - изкуствен интелект, вино и топдизайнери advertorial icon

Винената марка F2F (Face 2 Face) на New Bloom Winery бе винен партньор в модното събитие на годината

Тазгодишното 14-то издание на най-престижното модно събитие в България Sofia Fashion Week може да се запомни освен с купищата бляскави рокли, пера и брокат и с нов, иновативен подход. За първи път модно шоу у нас се води от изкуствен интелект. Кибер водещата откриваше всяка вечер ревютата, внасяйки футуристичен елемент в традиционния формат. Събитието привлече плеяда от знаменитости и инфлуенсъри – от модната икона Жени Калканджиева до светския лъв Евгени Минчев и уважавания проф. Любомир Стойков, любимите инфлуенсъри Даниел Бачорски и съпругата му Атансия, моделите от близкото минало и настоящи звезди на сцената, бизнеслидери и други.

За първи път ексклузивен винен партньор на събитието бе брандът F2F (Face 2 Face) на New Bloom Winery. Гостите имаха възможност всяка вечер да опитат от него, наслаждавайки се на професионален сомелиер. Марката включва модерен прочит на познати и обичани сортове като Шардоне, Совиньон блан, Сира и други, така и малко познати винени звезди като немските Дорнфелдер и Регент.

Първата вечер на Sofia Fashion Week бе за българските дизайнери, сред които Stephanie Kamenova, Лудата шапкарка, Pause Jeans, Cyxo, Blink by Radina Zarova, Veteida, Hristos, Le Divin, Te, Virginskin4u и Bold Type. Втората вечер беше посветена на булчинската мода. Финалната вечер включваше три представяния на чужди дизайнери и конкурса Lady Universe. Той бе спечелен от японката Shion Aoyagi. Лице на винената марка стана българката Анжела Климентинова, освен четвърто място в конкурса, спечели и титлата "Лице на F2F". Нейната комбинация от красота и социална ангажираност (работи като социален работник) перфектно въплъти ценностите на винената марка.

"Добрият вкус е универсален – било то в модата или във виното," сподели представител на New Bloom Winery. "В Sofia Fashion Week открихме идеалната сцена за нашите вина – място, където традицията среща иновацията."

В заключение Sofia Fashion Week 2024 не беше просто демонстрация на дрехи и аксесоари. То се превърна в интересно преживяване, където модата, технологиите и винената култура се преплетоха. Нещо повече – събитието не само показа бъдещето на модата, но и начерта нов път за интеграция на изкуствата и удоволствията в едно цялостно lifestyle преживяване.

Повече от атмосферата зад сцената може да гледате тук.

Реклама
Реклама
Реклама