Реклама
https://betatest.bgdnes.bg/shou/article/18183538 www.bgdnes.bg

Сашко в "Кой да знае": И детето иска да става публика, и то пари да печели

"Знаете ли каква иска да стане моята дъщеря? - Публика иска да стане. И защо, за да печели парички детето, от малко знае". С това започна предаването "Кой да знае" водещият Александър Кадиев, който разказа, че дъщеря му Кати си мечтала да работи "публика".

Докато публиката се смееше с охота, отборът на Милица се представи с 42 души. Гост на актрисата с нея бе режисьорът Златомир Молдовански.

Реклама

В отбора на Христо Пъдев пък участва певицата Нора Караиванова. Зад тях в публиката седяха 37 души.

Докато се "разджуркваха" въпросите към отборите, Нора успя да се презентира като "бъдеща актриса", за която Иво Сиромахов е написал специална пиеса. Звездата от втория "Мюзик айдъл" ще участва в "Сънища" на 23 юни в "Театро зад канала".

На въпрос откъде идва думата "бикини" от публиката като жокер се включи Слав, седящ зад гъба на Пъдев и каза: "101% съм сигурен, че думата произлиза от остров". И позна. През цялото време Слав продължаваше да вдига ръка с желание да отговаря и на други въпроси, но не му се "отвори парашута".

На въпроси от рубрика "Скандинавска литература" пък отговаря отборът на Милица. Двамата с режисьора спечелиха 600 лева.

При един от най-любопитните въпроси в предаването: "Какво е особеното на някои конусовидни охлюви", отбор Милица не успя да даде правилен отговор, а Гладнишка определи питането с думите: "Вие ни заклахте с вилица!". Актрисата обаче с интерес установи, че този тип охлюви "прави рибите беззащитни с инсулин".

В края на шоуто стана ясно, че отборите са с еднакви спечелени суми - по 1 500 лева. Победител обаче стана отбора на Пъдев и Нора Караиванова. Публиката им си раздели 749 лева.

Четете още

Разкритие в "Кой да знае": Свещеник опя покойник по телефона

Разкритие в "Кой да знае": Свещеник опя покойник по телефона

ШОК! Милица Гладнишка кърмила Супер Любо в „Денсинг Старс”

ШОК! Милица Гладнишка кърмила Супер Любо в „Денсинг Старс”

Реклама
Реклама
Реклама