Подкаст: Мария Силвестър: Притеснявам се, когато не намеря общ език с някого
Петнадесет години минаха от прочутите репортажи от улицата на Мария Силвестър, но те все още са сред най-гледаните в интернет. Прави ги за рубриките “Мери Репортери” в “Тройка по никое време” по TV7 и “Токшоу на токчета” във “Вечерното шоу на Азис” по TV2. “Звучи много мързеливо, но има един особен момент в общуването в ефир, в който човекът отсреща е много важен и ти трябва да му влезеш във филма. Не ги наричам интервюта, защото съм използвала журналистическите правила, но съм ги обръщала с хастара”, разказва Мария Силвестър в последния епизод от сезон 8 на подкаста “24 часа от живота”.
Интервюто, което не ѝ се получава, е с Румен Овчаров, тогава министър на енергетиката. По онова време тя води рубриката “Мария в Огледалния свят”, а идеята на екипа е да се среща с политици. Разговорите да бъдат леки, забавни и с провокативни въпроси, но не неприятни. “Тогава си дадох сериозна сметка, че когато правиш нещо такова и то е провокативно, не трябва да минаваш границата. Трябва да си точно на ръба, за да бъде автентично и вярно. Отиването в друга посока винаги е проява на лош вкус”, казва Силвестър.
Първо казва “Не”, когато получава покана да води предаването “Бригада нов дом”. Но след като се запознава с главния редактор Андрина Ридъл, Мария веднага променя решението си. “Изведнъж от “България търси талант” и големите, красиви, блестящи сцени се озовах в недобре изглеждащи домове на хора, които нямаха добри съдби. Извадих друг аспект от себе си, който е чакал да излезе. Предаването много ме заземи”, казва водещата.
Притеснява се, когато не може да намери общ език с някого. Опитът ѝ с комуникацията е доста богат - от клошари на улицата до всякакви странни птици, с които успява да общува свободно.
Какво се случва на първия ѝ репортаж на пресконференция в Столичната община, защо в България всички искат да са известни и още от интересните истории на Мария Силвестър в подкаста “24 часа от живота” в сайта на “24 часа” и във всичките ни подкаст платформи.