Благоевградската болница остана без телефони заради неплатени сметки

Спирането на телефони в МБАЛ-Благоевград е заради неплатени сметки. Това твърди мобилния оператор Мтел в своя официална позиция до медиите. Директорът на лечебното заведение д-р Владимир Пандев заяви, че спирането на комуникациите от страната на оператора е неправомерно.
Публикуваме цялата позиция на телекома:
МБАЛ Благоевград е лоялен клиент на Мобилтел от 2 години.
От началото на 2014 година МБАЛ Благоевград не са заплатили нито една от месечните си фактури за използвани услуги към Мтел. Броят на фактурите е 15, а общата им стойност е повече от 6 000 лева. До момента плащанията по фактурите на болницата са отлагани по два пъти в месеца от страна на телекома. Въпреки, че законовият срок за заплащане на фактура е 15 дни, Мобилтел е дал 60-дневен срок на МБАЛ Благоевград в стремежа си да запази коректни отношения и да не преустанови услугата, която съвестно предоставя на МБАЛ Благоевград от 2 години.
Ръководството на болницата, в лицето на директора, е имало нееднократни разговори с контактните си лица в Мобилтел и миналата седмица е било официално известено, че ако не заплати просрочените си задължения, ще се наложи прекратяване на предоставяната услуга. Тъй като такова не е постъпило, услугата е била преустановена, считано от 26 май. След спирането на услугата от страна на МБАЛ Благоевград в Мтел е постъпило незаверено от банка платежно нареждане, което на практика е невалидно.