InterContinental® Sofia признат за най-добрия хотел на бранда в цяла Европа

Дори тайните клиенти не намират недостатъци, дават високи оценки за комфорта и обслужването
Клиентите на InterContinental® Sofia обявиха петзвездния хотел в България за най-добър сред всички InterContinental® хотели в цяла Европа. Това показва класацията на световноизвестния бранд за март 2022 г.
Класацията се формира след обширни проучвания и анализи от хиляди отзиви на посетители за широк кръг места за настаняване и услуги както чрез специалната система за оценка HeartBeat, така и в социалните мрежи. Чрез анкета и свободни коментари гостите оценяват местоположение, персонал, комфорт, оборудване на стаите, чистота, храна и т.н. Те могат да направят и сравнение с други хотели по света.
Според статистиката на IHG Hotels&Resorts през първото тримесечие на годината цялостната удовлетвореност на клиентите от InterContinental® Sofia надвишава 98%. За март удовлетвореността отбелязва внушителните 100%. Това означава, че през последния месец сред посетителите на хотела в България не е регистриран нито един лош отзив от гост или от таен клиент.Така InterContinental Sofia се позиционира твърдо на едно от челните места за бранда от отварянето на хотела през 2018 г. Резултатът е постигнат в период с висока заетост, което показва сериозна отдаденост от целия екип на хотела в София. Според проучване, направено в края на 2021 г., ангажираността на екипа е 86%.
Освен отличието за цялостна удовлетвореност на клиентите от InterContinental® Sofia, тази година хотелът има още един повод за гордост - наградата Owner Impact Award на IHG Impact Awards. Тя беше връчена на генералния мениджър на хотела и регионален генерален мениджър за Балканите Анджело Зукала. Престижното отличие е пример стремежа на екипа да постига отлични финансови резултати.
„Тази награда е признание за целия екип на InterContinental® Sofia. Вярвам, че тя ще мотивира колегите и в бъдеще да продължим да надграждаме успехите, постигнати през последните години“, коментира Анджело Зукала. Само няколко години след откриването на хотела екипът на InterContinental® Sofia многократно е отличаван за своите усилия да предоставя високо качество на предлаганата услуга. През 2019 г. единственият представител на луксозния бранд InterContinental® Hotels&Resorts стана „Хотел на годината“ на наградите на IHG® в Европа. Същата година хотелът спечели и други две престижни награди на веригата – Heartbeat Torchbearer и Trailblazer. Първата се връчва на хотели, демонстрирали най-високо ниво в обслужването на гостите, а втората – на хотелите от веригата, постигнали всички заложени цели за годината, включително финансови показатели, удовлетвореност на гостите и служителите, грижа за околната среда. InterContinental® Sofia води класацията по цялостна удовлетвореност на гостите сред всички InterContinental® хотели в Европа от началото на 2020 година. През 2021 г. InterContinental Sofia добави още две престижни отличия към своята богата колекция – „Водещ хотел на България“ на Световните награди за туризъм и „Луксозен бизнес хотел на Източна Европа“ на Световните награди за луксозни хотели.
Лукс на жълтите павета
InterContinental® Sofia, който е част от InterContinental Hotels Group (IHG®), е собственост на водещата инвестиционна компания „Галакси Инвестмънт Груп”. Хотелът се намира в caмoтo cъpцe нa cтoлицaтa – на площад „Hapoднo събpaниe” 4. Той пpeдocтaвя спиращи дъxa глeдки към храм-паметника „Cв. Aлeкcaндъp Heвcки“ и Bитoшa.
Част от комплекса е разположеният на жълтите павета Flоrеt Rеѕtаurаnt аnd Ваr, предоставящ същото безкомпромисно петзвездно ниво на обслужване в комбинация с нeпoвтopими кyлинapни изживявaния.
ІntеrСоntіnеntаl Ѕоfіа cлeдвa cтpиктни мepки зa пoчиcтвaнe и coциaлнa диcтaнция, пpилaгa пpoгpaмитe ІНG Сlеаn Рrоmіѕе и ІНG Мееt wіth Соnfіdеnсе, кaтo гapaнтиpa здpaвeтo и бeзoпacнocттa нa cвoитe гocти и cлyжитeли.